Daisypath Anniversary tickers
Showing posts with label love. Show all posts
Showing posts with label love. Show all posts
Unknown
Hola! Assalam

Baru-baru ni balik dari lake toba, medan.. terus excited nak menulis.. masih fresh org kata.. haha.. Seronok punya la amat.. bukan sebab dapat hadiah..tapi sebab dapat melihat panorama ciptaan Allah yg sangat agung bersama dengan yg tersayang.. Alhamdulillah.. 

Okey, here nak share itinerary kitaorg sepanjang berada disana..itinerary ni buat sendiri tapi berdasarkan dari pakej yg kak insyirah sediakan.. 

siapa kak Insyirah? hah! kakak ni lah yang bnyk bantu kitaorg tuk sampai ke tempat yg sgt cantek tu.. nak kata travel agent, boleh lah.. tapi, lebih kepada seorg kakak yg memahami lake toba, dan org yg share segala tips2 tuk kami smpi ke sana.. hehe..

okey contact kak Insyirah kalau nk merasa peluang melihat tasik di atas gunung berapi.. hehehe.. & pakej yg kak Insyirah sediakan juga super berbaloi.....pick up the phone call and dial +6017 536 7426

Day 1

Day 2
Day 3




okey, nanti share lagi perjalanan day 1 , day 2 & day 3 tuk all.. nak share juga tips2 tempat2 yang murah beli kain sarung (kain batik), kain pelikat, kain tenun, fridge magnet dan cenderamata yang lain.. sbb banyak beza tau dari satu tempat ke tempat yang lain.. 

nah nak belanja satu gambar ..
berlatar belakangkan rumah raja batak, samosir island


TIPS:
  • Kalau rajin survey and layan AirAsia, tiket return ke Medan boleh dapat sehingga RM110 seorang
  • Pakej yang kitaorg amik dari Kak Insyirah adalah yang termurah sy dapat after berhari2 survey budget
  • Money changer best price boleh dapat kat Mid Valley, floor bawah sekali bersebelahan Speedy atau di Ampang Park & Petaling Street
  • Date 30hb Oktober 2015, exchange rate yg kitaorg dapat 1juta Rupiah - RM320






Enjoy! BonVoyage,
MiaAurora
Unknown
2-3 minngu ni, aku didengkan dengan 2 biji album shnee yang aku beli hampir 4bulan lalu.. bukan la apa.. aku ni jenis xsuke dengan radio.. sebabnya.. malas nk dengar celoteh DJ2 radio yg bukan2.. maksudku.. bukan lah DJ yg bukan2.. tpi, pemanggil yang bukan2 lalu DJ melayan pun jadi bukan2.. naik menyampah kadang2.. konsep aku senang, setiap kali aku naik kereta di mana aku harus drive, akan pasti bertemu dengan JEM.. kan KL ni.. everywhere is JEM.. Harusla aku dengar lagu bagi meredakan hati yg nk hangus melayan JEM.. hahaha.. maka dengan itu, semenjak aku punyai kereta, aku memanglah hanya dengan CD atau lagu2 dari USB aku.. Pernah dulu, rajin juga aku buka radio HOT.FM semasa Fara Fauzana dan FBI lead in d muning, lepas diaorg buat pertukaran dan rombakan, aku pn buat pertukaran.. hehe..

So, nak citer pasal album SHINEE ni sebenarnya, smpai hari ni - aku rasa genaplah aku ulang reverse and pusing2 nyanyi and dengar 2buah album SHINEE yang terbaru ni.. syiok ooooo.. mmg xbusan langsung.. hiks.. rasanya mcam dh hampir sume lagu ku hafal and translate kepada BM.. hehe.. 

Kalaulah ibu tahu ini kerja ku.. hahaha.. kalau lah ibu tahu sepnjang perjalanan, anaknya hanya dengar lagu korea and bukan tazkirah atau ayat2 al-Quran, pasti panjang bebelnya.. hehe.. Ooppss.. maka dengan itu, tiap kali aku berada dlm kereta and masih dalam perjalanan, tepat pukul 7-8pm, akan ku pasang radio IKIM.. hehe.. Sepanjang tinggal dengan ibu dan ayah, mmg sudah terbiasa, naik kereta ayah, dengar radio IKIM, naik kereta ibu pun sama.. Early in d morning, kalo bangun, radio IKIM tu yang ibu buka dulu, tazkirah subuh gitu, begitu juga dengan time Maghrib.. Jadi bila sudah tinggal sendiri bersama suami, tabiat tu datang sendiri, pagi dan waktu Maghrib, radio IKIM menjadi santapanku.. begitu juga ketika sedang berada didapur dan tengah memasak.. tabiat ni ku contohi dari ibuku.. (terima kasih ibu ayah, didik along dengan ilmu agama, pendedehan awal yang kalian bawakan-teramat bermakna buatku)

So, balik pada album SHINEE tadi (kirenya aku ni nak amik konsep balance dunia dan akhirat, dengar juga Ceramah Tazkirah dan ayat2 Al-Quran, tp dlm masa yg sama - aku masih di ambang memenuhi nafsu duniwiku, uhuuu).. hah.. album SHINEE tadi.. inilahnya tracklist lagu2 yang sedang bergema di dalam kereta aku sekarang, setiap kali aku yang start enjin.. Lets check it out..

SHINee 3rd Album : "DREAM GIRL" Chapter 1 - The Misconceptions of You

Track List :

1. Spoiler (Lyrics by Jonghyun)
2. Dream Girl
3. Hitchhiking
4. Punch Drunk Love
5. Girls Girls Girls
6. Aside
7. Beautiful
8. Dynamite
9. Runaway

SHINee 3rd Album : "WHY SO SERIOUS" Chapter 2 - The Misconceptions of Me

Track List :

1. Nightmare
2. WHY SO SERIOUS
3. SHINee (Medusa I)
4. Orgel (Lyrics by Jonghyun)
5. Dangerous (Medusa II)
6. Like A Fire
7. Excuse Me Miss
8. Evil
9. Ddeonaji Meothae (Sleepless Night) (Lyrics by Shim "Max" Changmin TVXQ)


Well, between this 2 album, aku lebih suke mainkan CD Chapter 2. - The Misconceptions of Me.. layan.. hehehe.. and paling tertarik with lagu Nightmare & Dangerous.. Well, well done SHINEE!!

SHINee - From Left : Onew, Taemin, Jong Hyun, Min Ho, Key

Unknown
"babe.. bila nak invite we all datang umah ko" "azmi, sampai hati xjemput ktaorg" "buat open house x this year raya" "jemput la aku kalo ko buat makan-makan" "kalo ko buat open house, sure aku datang" "OoOii, nak dekat setahun, bilanya nak buat house warming ni"..

begitula antara skrip2 yang aku dpt when we chat and talk about "house. raya, open house, makan2".. ahhaha.. so, me and hubby, officially choose 31st Aug as our "majlis makan-makan" but yet.. we have to postponed coz the time and schedule was so pack! MasyaAllah.. 24hours per day is given, but still we pack.. Alhamdulillah, the time and schedule pack for family and frens.. which sgt menggunakan masa tuh sume tuk org tersyg.. well, im bless even im too pack! phew.. phew..

so, officially.. we made it on 7th Sept 2013.. Alhamdulillah.. the weather is soooo nice.. frens and family datang xputus.. my hubby frens, my childhood fren, kwn sekolah rendah, sekolah menengah, mmbe Uni, coursemate Uni, mmbe ex-office, mmbe office, family angkat, uncle unties, kezen and relatives are all coming from all over the place..

Menu? Oh menu eh.. hehehehe..
  •  Nasi Lemak, Sambal Nasi Lemak & Sambal Sotong by MIL, I prepare telur rebus, ikan bilis and timun jew
  • Rendang, Kuah Lontong, & Kuah Kacang by Ayah's childhood fren, I prepare nasi impit jew
  • Laksa & Kuah Laksa by Ibu's fren, I prepare telur rebus & timun jew
  • Kuah Rojak by Ibu, I prepare timun, buah jambu and sengkuang di potong oleh Mr. Hubby jew
  • Agar-agar laici and puding jagung by Ibu, I prepare bekas jew
  •  & Kek's, brownies, kuih muih raya, and coklat2 and gula2.. 
phew.. phew.. itu aje menu nya.. hehehe.. senang x keje ku? kehkeh.. Oh! nak share some cute words from Mr. Hubby "Phew, penat gile, keje kat kedai makan pun xpenat macam ni" hahahhaha.. gelak guling-guling aku dengar.. lol.. but, really we have a good time serving my guest.. May Allah bless u all always & May have a good one.. Thank you for coming.. We, feeling blessed~

Few picture yang sempat taken..

My cute and adorable anak buah, Qaseh Haziqah.. Time fly.. Its 3am in the morning, her parents still chit chatting with us, while she sleeping beauty.. ^^

SMAKL 9701

Izna, Aqeel, Hairul, Aufa, Azizul, Wife Azizul, Zahhra, Mr. Hubby, Me, Azurah & Ami

Wife Addai, Addai, Aishah, Mr. Hubby, Me & Aimi

Nazri, Maisarah, Haziq, Me, Mr Hubby, Fadhli, Mr, Hubby, Me, Atiah & Atiah's mom

Adam, Afifa, Mahfudzah, Fiza Abdullah, Me, Azurah

Hafsah, Arissa, Fadd, Me, Anas, Noriswani, Mahizan, Akie, Marwan, Ammar, Mr. Hubby

dzal, Saliha, Me, Hafsah, Mahizan, Fadd, Arissa, Akie

Happy Baby delivering warmest regards to my lil' house.. love it!!!

Nyummy.. Nyummy.. dalam kepenatan tu, xsempat pun merasa makanan ni semua.. alahai.....


Unknown
Mungkin sebab boring atau dah super exhausted, maka kerja lain macam dah tidak boleh nak hadap.. internet aje sumber ilang mengantuk at the moment.. dari satu blog aku injak ke another blog, apa yang dicari masih belom ditemui, selain wish and greeting to frens blog, aku masih termanggu.. "apakah yang dicari untuk tatapan hari ini"..

Tetiba teringat satu conversation dgn kawan2 baik ku baru2 ni.. pasal budak-budak zaman sekarang..

Allahuakbar!! Allahuakbar!!

Baru-baru ni kita di gempakkan dgn sebuah video "cumel" dari seorang adik form 2 ni kan.. pasti ramai yg dah tonton.. hahaha.. lawak kan.. gelak besar aku.. tp, bila fikir pada rasionalny, nak nagis pun ada.. apalah nak jadi adik-adik sekarang ni.. berjanji sumpah setia hanya kaulah cinta lara ku? apakah!! apakah dik oii?? mana lah agak-agaknya budak-budak ni belajar perkara sedemikian.. dah pulak, boleh dia upload videonya.. aduh, adik.. awak tuh perempuan, biarlah mahal sikit.. jangan diikut kan sangat kehendak hati tu.. lagipun, malukan separuh dari iman.. kenapa buat perkara yang memalukan diri sendiri.. sekarang kan dah xpasal-pasal femes.. haish!

"I will love you all my life and when I die I
will still love you through eternity and beyond."
-Anonymous
Bagi aku, quote kat atas ni hanya sesuai tuk pasangan suami isteri yang menghala ke Jannah bersama..

Lepas gempar dgn video adik tu, datang plak sebuah gambar disesawang "whats app ku, gambar budak pompuan kiss pipi budak lelaki ni.. amik gambar, posing habis - siap edit-edit kasik cantik lagi.. pergh! mcam nak bagi free penampar pun ada.. hahaha.. tapi, siapala aku kan.. hanya pengutuk tegar.. ;) tapi, berani la adik-adik perempuan aku yang dua org tu buat perangai, memamg free-free la kene tembak aku rasa.. kahkah.. InsyaAllah, ibu ayah dah lorongkan mereka pada jalanNya.. Semoga mereka dapat buat yang paling baik.. Aamiin..

Settle pasal gambar kiss-kiss, esoknya seorang kawan yang merupakan seorang guru plak tunjukkan gambar message cintan cintun dari anak muridnya yang beliau dapat dari hasil rampasan handphone.. kemain adik-adik tuh, bahasakan diri "ayah-ibu".. euuwww!! aku yang dah kawen ni pun, blom tahap dewa-dewa tuh lagi.. alahai adik-adik oiii, bangunla dik.. bangsa melayu kita ni sentiasa kebelakang, dalam hal apa sekalipun, hatta dalam hal agama pun, kita paling dibawah..

Jodoh itu, kuasa Allah, bercinta dan berjanji untuk selamanya bukanlah suatu pilihan yang tepat.. Apatah lagi, adik-adik punya journey yang lebih jauh dan panjang dalam hal-hal "pertemuan dan perpisahan"

Tetiba teringat detik-detik cinta monyet dahulu.. Alhamdulillah, mereka semua kini teman baik.. teman yang mampu berkongsi segala perihal di sebabkan cinta monyet a.k.a "persahabatan yg rapat" dahulu..Tetapi, bila buat perbandingan, yaw! i might say that im pretty much better than this kiddo but, in fact! im saying the fact la babe.. Masa time aku dlu, mana ada cinta jenis begini.. Habis kuat pun, surat cinta and Irc(interenet chatting) aja.. Dating pun bila dah kat Uni.. Mana la ada hp provided.. Mana lah ada membahasakan diri "ayah-ibu" atau manalah ada uploading video meluahkan segala rasa, jantung and soul..

Alahai.. Alahai.. Alahai adik-adik sekarang.. HHHhhhhMMMMmmmm~












Unknown
ohhhhhhhhh~ Ahhhhhhhhhh~
®£§₩¥}_§»€₩«_₩=^§£₩£§£®`_[]_§»¡€

hah! itulah suara hatiku hari ni..
huwaaa.. xtau brp kali air mata membasahi pipi..
tidak tahu berapa sekian aku katakan pada hati..
tidak tahu juga ntah brp bnyk perkataan istigfar ku lafazkan..

yaAllah, kuatkn hati ku.. tabahkan hatiku..
setiap pertemuan, pasti adanya perpisahan..
aku pasti itu.. kerna tinggal 7hari sj, teman susah payah,jerih hina,gadp,gelak n tawa ku akan meninggalkn aku di bangku kerja yg makin menghimput!
bila pula masa ku untuk melangkah? jujur kukatakan yg aku buta!

sayu hati ku.. buta aku dibuatny bila mana jawapan yg ku cari, seakan gelap di depan sna.. aku masih lagi meraba-raba tentang kenyataan yg aku harus mengikot die meninggalkn debu di sini.. tetapo,kenapa hati ini payah benar?

ahhhhh! aku nanar.. garuda datang!
Unknown
email speak louder than you.. hahahah! great.. email bisu petanda sayang oleh rakan2 kerja yang dah makin gler disebabkan kerja and boss yang gile.. muahahah.. rangkaian email bisu adalah seperti berikut...

"Benda apa yang banyak lubang, tapi masih dapat menakung air?
Haa… sila jawab kalau anda benar2 pandai!"
Best Regards,
Norazlia Erwina

Dengan pantas mia aurora yang pandai itu pun reply.. "ooopppssss" hahahah!

SALAH!!

Apa lagi … lubang tuuuut tuuuut
Best Regards,
Norazleen Safrina




JAWAPAN ANDA JUGA: SALAH


Bumi la!
Best Regards,
Gunalan Kerishnan


Lobang kat Kulit!
Best Regrads,
Kamarul Azwan Abu Bakar



JAWAPAN ANDA : SALAH



Tu lobang kubur…. Hahaha….
Best Regards,
Hadlizan



JAWAPAN ANDA JUGA SALAH!!!!!

hahahah,, memanjang salah.. maka tukang hantar teka teki stress.. so, die cucuk sorang mmbe yg gle meneka.. "

Ahahaha, x bijak.
Mana Ramzul nye jawapan nie?
"

So,dengan bangganya.. Ramzul Adli menjawab...

......
......
......
......
......
......
......
......
.....
......
.....
......
......
......

"Mengikut fahaman R&D kami Jawapannya ialah Sponge aka Spongebob Squarepants"

 hahahahha! gile.. maka.. terbahak2 lah aku ketawa dikala baru keluar dari meeting yang hanget.. adoi.. hahahaha.. enjoy!
thanks guys!
Unknown
Hari ni, kita makan kat sini:

SELAMAT DATANG KE KAFE D'MANGGIS@CAFE D'MANGGIS
(kafedmanggis@cafedmanggis - tempat untuk barbeque di Selangor)
STEAMBOAT & BBQ @ KUANG, SELANGOR
6.00pm - 12.00tengah malam (midnight)

ALAMAT PREMIS PERNIAGAAN
Kafe D’manggis, 254, Batu 17, Lorong Manggis
Kampung Cempedak, Kuang, 48050 Rawang, SELANGOR D.E.

GEO-LOKASI
GPS (lat,lon): 3.223024888540774, 101.53295964002609

BUTIRAN NOMBOR TELEFON
Tel.: +603-6038 6844
Cik Min: +6019-233-1973

SUKACITA DIMAKLUMKAN YANG KEMUDAHAN Wi-Fi ADA DISEDIAKAN
(sila klik pin-tanda-biru yang dipacakkan di atas imej pemetaan untuk tinjauan lanjut)
Tasik Biru Kundang, Kuang hanya beberapa kilometer sahaja dari Kafe D'manggis@Cafe D'manggis 
Unknown
The words I’m saying right now, I don’t know if they’ll hurt you
They’ll probably make you hate me forever

[Minzy 민지]
You, saying that I’m not the same as I used to be, is not completely untrue
This changed me is a stranger to myself as well

[Park Sandara 박산다라 Dara 다라]
You are so kind but
That’s the way you are but oh
Source: LYBIO.net

[CL Lee Chae-rin]
I don’t know I don’t know
Why I am like this
[Park Sandara 박산다라 Dara 다라]
We were so in love, and you’re here now but oh
[Minzy 민지]
I don’t know
[Park Sandara 박산다라 Dara 다라]
I want to find myself now

[Park Bom 박봄]
Baby I’m sorry, even when I’m with you, I’m Lonely
I must be lacking when it comes to love, please forgive this horrible person I am

[Minzy 민지]
I’m sorry, this is your and my story
I must not be worthy of this thing called love, even though I’m by your side

Baby I’m so lonely lonely lonely lonely lonely
Baby I’m so lonely lonely lonely lonely lonely
Source: LYBIO.net

[Park Bom 박봄]
Baby I’m so lonely lonely lonely lonely lonely
Baby I’m so lonely lonely lonely lonely lonely

[CL Lee Chae-rin]
You didn’t do anything wrong, I’m the strange one
It seems I’ve already been prepared long ago, for our breakup

On LYBIO.net you can find - The Largest community of social networking with text-script-video blogging service. http://www.lybio.net

[Park Bom 박봄]
I really wanted to treat you well, out of all the times, why is it when I’m confronted by love
I am shrinking away & am lonely endlessly

[Park Sandara 박산다라 Dara 다라]
You are so kind but
That’s the way you are but oh

[CL Lee Chae-rin]
I don’t know I don’t know
Why I am like this

[Park Sandara 박산다라 Dara 다라]
We were so in love, and you’re here now but oh
[CL Lee Chae-rin]
I don’t know
[Park Sandara 박산다라 Dara 다라]
I want to find myself now

[CL Lee Chae-rin]
Baby I’m sorry, even when I’m with you, I’m Lonely
I must be lacking when it comes to love, please forgive this horrible person I am

[Minzy 민지]
I’m sorry, this is your and my story
I must not be worthy of this thing called love, even though I’m by your side

Baby I’m so lonely lonely lonely lonely lonely
Baby I’m so lonely lonely lonely lonely lonely
Source: LYBIO.net

[CL Lee Chae-rin]
Baby I’m so lonely lonely lonely lonely lonely
Baby I’m so lonely lonely lonely lonely lonely

[Minzy 민지]
Cuz I’m just another girl
This night is lonely, I

[Park Bom 박봄]
Can’t take any more, Good bye
[Park Sandara 박산다라 Dara 다라]
Cuz I’m just another girl
[CL Lee Chae-rin]
I’m so lonely
[Park Bom 박봄]
Even though I’m by your side right now
Baby I’m so lonely

[Minzy 민지]
Lonely lonely lonely lonely
Baby I’m so lonely lonely lonely lonely lonely

[CL Lee Chae-rin]
Baby I’m so lonely lonely lonely lonely lonely
Baby I’m so lonely lonely lonely lonely lonely
Unknown
hari ni mungkin sunyi dari biasa sebab kenalan rapat ku dipejabat cuti raye cine.. amboi.. kemain sonok amoi tuh.. biak p kat die la.. cuti die pun bnyk.. slalu sgt die smpn kerana cintakan keje.. ahahah.. ye ke? teeeet! 

semalam.. lusa.. tulat.. kelmarin.. 2 hari lepas.. bulan yang lalu.. sebenarny.. setahun yg lalu.. aku sgt bersyukur kerana ditempatkan bersama mereka2 yg sgt syiok tuk jadi rakan kerja.. kenal mereka.. hati budi mereka.. masyaAllah.. beruntung!!!

serasi.. cinta.. sahabat.. kerja.. menjadikan kami sepadan.. malah.. susah dan gembira pn nampak ny kita share bersama.. sumpah! saya amat senang hati kenal dgn mereka..

tp,lately ni.. keadaan huru-hara dah menjadi2.. mgkn.. dalam masa terdekat ni kami akan berpisah.. ya Allah, sampai kat sni aje ke ikatan persahabatan ini? yg dalam diam2 aku telah menaruh rasa cinta yg amat dalam pd mereka.. mana taknye.. org itu "abang-abang saya".. yg kat sana itu "kakak-kakak saya".. yg tinggi tuh.. "hati saya".. hahahah!








tapi.. mgkn juga.. perpisahan ni hanya sementara sahaja.. sbb plan kami jauh lg.. insyaAllah.. ya Allah, kau kuatkan persahabatan ini.. semoga kami kekal percaya dan mempercayai antara satu sama lain.. malah kasih antara satu sama lain.. jauhkan dari beban yg tak mampu kami tanggung ya Rabb..
Unknown
Adalah seorg yg aku sayang ni text aku dikala aku tgh bz maut di opz..
"yang..byk2 ikan, ikan ape yang paling besar?"..
aku dgn confident pun reply dgn pantas....jwpnnye IKAN PAUS..." - padahal dlm hati dah terasa salah.. bukan sebab apa.. kalo die tny soklan xpasal2 ni-dah tentu jawapan die xpasal2 gak.. uhuk..

so,dalam a few minutes bunyi transformers kt HP aku pn berbunyi.. sah! agak dah! yakin benar yg die akan reply.. "SALAH!! 1 lagi peluang, leh tny kengkawan"
pastu aku pikir la...setau aku tu la ikan paling besar.. logik ke tak ha soalan ni...?" bukan ape..dah selalu sgt aku TERKENA ngn teka teki sengal dia ni...
aku pikir nyer pikir -aku kena intercom kakak kesygn aku ni, "sis,apa ikan paling besar eh?" - sambil gelak2 die pn kata "jap eh,bagi masa 2minit".. 


(ni lah gmbr sista kesygan i yg tlg cari jawapan tuh.. teeeet)

sementara die mencari.. aku pn google.. hahah! jawapan google yg aku dpt.. berbunyi begini "jwpnnyer IKAN PAUS BERSALUT TEPUNG-mcm sotong yg salut tepung tuh,kan besar skit ble dah bersalut".. hahah! dah tersengih dh aku.. dlm hati "BANGKAI".. hiks.. mana tau.. rupany sis aku pn google and email jwpn yg sama..

MAKA! dengan segala confident yg ada (siap dlm hati berlagak ni-"eleh,igt org xtau jwpn yer.. hah! amik ni jawpan") aku pn reply ikan paus bersalut tepung..

Tapi,dengan xsemena2 die pny reply dgn pantas! "SALAH"!! "what?" salah lagi? biar btol.. cissss.. nak main2 kan aku ke apa ni? udah la keje berlambak ni.. cheh.. ggggrrrrr.. so, apa jawapanny??? jwpnnyer....hehehehe....
srcool kebawah...
V
V
V
V
V
V
V
IKANO

haha.. mengong kan! gle.. tapi,ble pikir balik.. baguih gak die ni anto teka-teki ni.. ilang sekejap stress aku.. hahaha!
LOVE YOU HONEY!

cry
Unknown



"Cry"


I'm not the type to get my heart broken
I'm not the type to get upset and cry
'cause I never leave my heart open
Never hurts me to say goodbye
Relationships don't get deep to me
Never got the whole in love thing
And someone can say they love me truly
But at the time it didn't mean a thing



[Chorus:]
My mind is gone, I'm spinning round
And deep inside, my tears I'll drown
I'm losing grip, what's happening
I stray from love, this is how I feel
This time was different
Felt like, I was just a victim
And it cut me like a knife
When you walked out of my life
Now I'm, in this condition
And I've, got all the symptoms
Of a girl with a broken heart
But no matter what you'll never see me cry



Did it happen when we first kissed?
'cause it's hurting me to let it go
Maybe 'cause we spent so much time
And I know that it's no more
I should've never let you hold me baby
Maybe why I'm sad to see us apart
I didn't give to you on purpose
Can't figure out how you stole my heart



[Chorus]



How did I get here with you, I'll never know?
I never meant to let it get so, personal
And after all I tried to do, to stay away from loving you
I'm broken heart and I can't let you know
And I won't let it show
You won't see me cry



[x2]
This time was different
Felt like, I was just a victim
And it cut me like a knife
When you walked out of my life
Now I'm, in this condition
And I've, got all the symptoms
Of a girl with a broken heart
But no matter what you'll never see me cry



All my life... 
Labels: , 0 comments | | edit post
Unknown
I will promise you to live with only you in my two eyes
I will promise you to live with only you in my two arms
From the time I open my eyes and till I sleep I will only yearn for you
I love you don’t forget these words I Love you Forever

I will become the shade in the hot summer
I will become your umbrella when it rains
I will become the small chair when you become tired from walking
So that your happiness will be doubled, I will laugh with you
I will become the towel when you cry to wipe you tears

I will promise you to live with only you in my two eyes
I will promise you to live with only you in my two arms
From the time I open my eyes and till I sleep I will only yearn for you
I love you don’t forget these words I Love you Forever

We are like Coffee and Doughnut
Giving me happiness you are my special
Day by day you are running low on energy Emergency
Breathing life into you, your sweet scent

The love I hid every single day
On the day we are together I will show you all

I will promise you that wherever I am I will only remember you
I will promise you that whatever I am doing I will remember you
Forever I will live with this new path in my life
I love you don’t forget there words I love you forever

Yes A.N.GELL why here I will promise Just do it Girl
I love you, what more do I need?
My thumping left heart will answer you
One step two step three and four I will slowly move closer to you
I can’t tell you to wait for me because I will take you

I will promise you to live with only you in my two eyes
I will promise you to live with only you in my two arms
From the time I open my eyes and till I sleep I will only yearn for you
I love you don’t forget these words I Love you Forever
Labels: 0 comments | | edit post
Unknown
its as simple as usual but it so sweet to remember.. hehe..
early morning kita breakfast sama2 n share laughter together..
imbas balik saat2 bercinta! it so sweet..
with album show!! [really love that moment]-dibawah pokok yg rendang itu!
ia sgt sweet..
terima kasih cinta!
Unknown
Bercinta sudah lama
Berkasih dan bermesra
Sedang enak membuai rasa
Perpisahan tercipta

Mengapa sementara
Cerahnya cinta kita
Mendung tiba tiada ku pinta
Gelapnya suasana

Walaupun hatiku
Amat berat melepasmu
Dan rintangan mendatang sayang
Terpaksa kuleraikan

Seandainya...
Kita harungi jua
Kelak punah semua sayang
Mimpi yang kau harapkan

Ku pasti kau kembali
Menyatu dua hati
Lebih elok cari pengganti
Tiada kau menyendiri

Tak guna disesalkan
Hakikat percintaan
Mungkin terpendam kenikmatan
Sebalik perpisahan..
 
semoga usia percintaan kita akan berkekalan sampai bila2.. amin.. ya Allah.. kau panjangkan lah jodoh pertemuan kami.. tetapkan hati ku mencintai dia,tetapkan hati dia mencintai ku.. tetapkan hati kami mencintai antara satu sama lain sampai ke syurga.. semoga cintaku dan cintanya berkekalan dengan keberkatan dan keredhaan dari Mu ya Allah.. amin,, aduh,sakitnye bercinta jika bercinta seperti lirik di atas.. semoga ianya dijadikan teladan..
Unknown
mata aku merah.. sakit sebenarnye..
tp,aku tahan.. burung itu sudah berlepas..
aku xsempat nk kejar..
lalu jatuh dan menangis..

rugi nye terlepas burung tuh.. kerana burung yang satu lg menanti..
hurm.. nk lepas kali kedua atau rebut kannye??
kalo aku mau burung ke dua..
aku kene cari burung pertama..
tp,mampu kah aku??

keadaan ku kurang stabil..
mata ku pedih.. poket ku makin mengempis..
apakah itu tanda yg aku akan terlepas burung kedua?
Labels: , 0 comments | | edit post
Unknown
aduh!! ku tahu ko tlh bnyk berjasa nih.. tp,rs mcm nk let go aje ko!
hahahah.. pening dh aku.. bnyk btol nk diambil kira.. lgpn,aku telah tertarik pd city hitam itu!!
jgn plak ko meragam yer lps nih..

hahah! jasa ko yg bnyk..
wah! aku sgt happy.. br aje balik dr pangkor dgn fmlyku..
dan tentunye wira hitam ku telah mmbantu! hehhe.
perjalanan sgt smooth & of course aku berpeluang menghabiskan citer korea ku "brilliant legacy"
muahhh! =0



yer.. perjalanan yg mengambil ms lebih kurang 2-3jam itu sgt syok ok!
hehehe.. walaupn hujan & panas.. tp,sgt sonok sbb aku gerak dgn fmly..

pangkor were awesome!!
aku sgt happy sbb berpeluang kembalikan saat2 honeymoon ibu & ayah!
& so glad my siblings & parents love d journey & d vacation..
pangkor is the right place!


yeah,alhamdulillah sbb date yg aku choose juga sgt bagus! hahahha.. sbb time kami pergi sgt xramai & xsesak.. tp,sekembalinya kami.. pangkor dh mcm isi dlm tin sardin.. gler sesak..


ahh! ku sgt happy! tq for hari2 yang indah.. glad my family enjoy it.. muahhhxxoxox! =)
Unknown
yabedabeduuu!
yebaa! hehhe.. angree angreee.. hahaha!!~

aku mmg excited nk berjalann nih.. lagi2 bila nk meraikan hari bersejarah mmbe2 baik aku.. im so glad aku ada skit smpnn untuk meneruskn journey ini!!~
hehehe.. last week.. aku dh menghabiskan masa di mines tuk belikan hadiah mereka..
so,this week.. nk kene deliver.. of course! & d more important thing is-->bergmbr!
hehehhe..

tiba je pg khamis aku dh start excited.. tp,bj xkemas pn..
xpe,aku travel pakai kete.. so,leh capai & campk aje! ngee!~

khamis mlm kul 9 aku dh kuar umah.. umah sdg bz dgn ibu yg dapat tempahan bunga..
ayah pulak dh terlentang tdo aftr balik training ptg tuh.. uhuk! sian ayah..
ayah ibu,alg g dulu ok.. ngeee!~

jmp kt tmpt biasa,makan jap dgn papeli! hehehhe..
then,kami trus heading to wangsa maju tuk pick up bear..
syg mai xdpt follow disbbkn keje sekolah di opiz yg berlambak.. alahai~
mcm biasa.. mr driver yg sgt laju & cekap itu.. cekap ke?? hahahha!
smpi tepat pd msany di kuantan dgn bantuan GPS.. hahahha!
smpi aje trus check-in & g mkn! oh mak ko laparnye perut.. uhhhh~

mlm tuh.. main pijak2 dgn bear.. main guling3.. gelak2.. borak2.. smpi pukul 6pg ok! mak aih.. nih lah bahananye bila dh lama xjmp geng sekepala.. haih~ hurm.. mlm tuh mcm rs kekaburan di mataku.. tp,excited tlh kecundangkn rs kabur itu!~

menjelang pg,aku bgun dulu dr bear nih--action kamen!! padahal,bagun sbb mata rs perit.. bangun mandi & siap.. lps tuh,trus mata xleh buka.. apa kes?? rs sakit sgt.. air mata plak non-stop.. oh no! dh lah dh lmbt.. as akad nikah kul 11pg ok.. skrg dh 9.30.. aduhai.. mata.. knp nh.. tahan punya tahan.. buh eye-mo & segala bagai.. tp,masih xmampu menahan rs kesakitan yg semakin mencucuk2.. malah aku lgsg xleh buka mata! kedua2nye skali.. ya Allah.. apa tlh jadi pdku?

mr driver & bear trus bw aku ke hospital.. kata bear,sume mata pndg aku.. mana tak nye.. jalan berpimpin.. mata ku tertutup tp air mata mengalir2 mcm air hujan.. hurm.. sedih! sumpah aku sedih dan terkilan.. sbb xdpt menghadirkan diri ke nikah as & shazuan dan juga tlh mengdragkn saadah bersamaku! ah tidak.. ku kejam.. tp,aku redha dgn sakit yg ku idap itu.. cume aku btol2 terkilan.. hurm..






smpi umah as dh kul 2ptg.. segalanye telah pn selesai.. as pun dh tukar pakai bj kelawar.. mulanye aku nk lepak kt kete aje.. tp,as plak suh masuk & tdo diatas katilnye!! teeet.. ku telah rasmikan katil bulan madu as & shazuan.. hahaha..
kata bear,bilik as cantik.. kaler purple.. aku lgsg xberpeluang nk tgok.. aku rehat.. mkn ubat & tdo.. aku harap,bila aku bagun mata ku dh beransur pulih..

alhamdulillah.. ternyata doa ku dimakbulkan.. dh leh buka skit.. leh tgok dunia balik! ehhehe.. dpt tgok bilik as,mandi & bersiap sementara bear & mr driver g ke rehersal wedding as & shazuan.. uhuk!

then,tggu wani dtg jap.. lepak bilik as.. girls talk.. hehehe.. then,trus siap nk g mkn.. hurm.. aku mmg xselesa nk kuar mkn dgn keadaan aku mcm nih.. jd,waniwan & bear meneruskn perjalanan mrk.. mlm tuh bear tdo umah as.. aku & mr driver plak decide nk balik kl.. spttnye mmg kene balik kl tuk dtg wedding wani keesokn pgnye.. haih! tp,keadaan aku sgt xmengizinkn.. bdn ku sgt stress.. jd kitaorg pk nk stay 1nite kt kuantan & grak lps subuh esk pg..

sblm cari hotel,kitaorg jmp naim & wife.. lepak makan jap.. padahal jz drop by nk bg brg.. tp,tau aje lah bila dh jmp naim,ada aje mende nk diborakkn.. lalu dia ajak gak g dinner.. aku pn rs dh makin ok mata ku ini!~

aduh!!~ apalah malang.. sume hotel full.. dr sebesar2 hotel smpi sekecik2 nye full!~ hurm.. but,finally.. dapat gak.. wah!~





sabtu pg trus siap check out,breakfast & cabut balik kl.. hujan.. masyaAllah.. hujan lebat gler.. what to do.. perjalanan harus diteruskan.. cant wait to attend wedding wani & napi plak kt kepong.. hehhehe.. ingat smpt smpi kul 10 for akad.. tp,xsmpt plak.. tepat kul 12 kitaorg smpi.. sarah,yda,faeza,alin,zura,suzy,yatie & yah dh smpi.. mkn ngan depa.. shoot gmbr hot dgn pengantin n terus cabut ke ipoh plak! aduh.. penat.. tp,ku sgt happy.. sgt2 happy!!~ hehehhe..





ke ipoh! oh kami mengejar pukul 3 ok!! sbb apit & yanti akad nikah kul 3.. uhuuu!~ nk ke ipoh pn ada sedikit hujan.. tp,xlama.. alhamdulillah.. ini btol2 membantu perjalann kitaorg.. ngee.. tepat kul 3!! sume dh tggu kt masjid.. ehehhe.. yeah.. apit macho bersama yanti cantek.. heheheh.. jam 4.36 berakhir dgn berkesudahan yg sgt baik,dimana yanti tlh sah menjadi hak mutlak terpelihara apit.. ngeee! aku ske.. yeah!!~

setelah sume selesai.. kami balik dan rehat! eh.. bateri kong dan aku lupa bw charger.. ngaaa~ melayang lah duit beli charger! ciss sungguh.. haih..

esknye kenduri! adeih.. lps breakfast yg melampau,kitaorg berkuning tuk jadi pengapit.. hahah.. ni lah 1st pengalaman aku jd pengapit setelah menolak lebih 10 tawaran.. sbnrnya aku dh tolak tuk jd pengapit tuk yanti.. tp,kerana keadaan yg xmengizinkn.. aku terpaksa menerimanye.. hehe.. nasib mmbe baik.. kalo x.. hahahha! =p

semua berjalan  dgn baik & alhamdulillah everything sgt success even pejal & epul dtg lmbt.. tp,mereka ttp muncul di majlis wedding apit & yanti! ku sgt terharu.. hahaha.. aku ke yg ptt terharu? ngeee~