Daisypath Anniversary tickers
Unknown
bile terbaca sebuah buku ni.. (mak angkat aku yg provok suh bace) hoho.. tajuk buku nih mmg menarik.. dari 1hari ke 1hari,ble balik umah aje mesti ternampak buku ni kat rak buku ibu.. tp,nk bace xsempat.. but,tajuk buku tuh mmg menarik hati.. dari hari ke hari..

sampai lah satu hari ni,tergerak gak hati aku tuk bace since masa agak terluang ketika itu.. tajuk buku tuh INSAF!! hoho.. menarik kn.. tertarik sungguh nk tahu isi dalam buku tuh & memahami.. ^^

dari buku ni lah aku mengetahui kebaikan selawat azzamiah.. ketika seorg itu terpelihara dari seksa kubur,amalannya adalah selawat azzamiah.. wah.. dgn mmbace aje,aku dh rasa tertarik.. yerlah,siapa yang xnak kan terpelihara dari seksa kubur,masyaAllah.. terbayangkan aje buat rasa gembira.. tapi,mampukah aku mengamalkn? bagaimana dengan anda?

bile mengetahui tentang selawat azzamiah ni,aku mula mencari di dalam internet.. pergh.. bnyk rupanya org diluar sana yg telah berkongsi rahsia selawat azzamiah ni.. wah!! aku terlambat.. terasa rugi btol.. tp,insyaAllah.. sekurang2nya aku dh tau sekarang & moga aku tidak terlambat lg.. amin..

jadi.. marilah kawan2.. sy juga ingin berkongsi nikmat & kelebihan selawat azzamiah..






0 Responses

Post a Comment