Daisypath Anniversary tickers
Unknown
...balik dari cuti panjang,
lamaran? oppps! apa perlu ku beri? hmmm...

...balik dari cuti panjang,
bertekak-tekak sayang! apa perlu ku pujuk? hmmm...

...balik dari cuti panjang,
sy MC. awk MC.. apa kata doctor? hmmmm...

...balik dari cuti panjang??? btol macam-macam kejadian yg berlaku..

Kalau la sy tahu,
...saya xakan cuti panjang & tgglkan awak

Kalau la sy tahu,
....saya xakan delay tuk beritahu itu & ini

Kalau la sy tahu,
....saya akan sentiasa lekat dgn awk lebih dari biasa


....kalau saya tahu??? btol macam-macam sy akan lakukan..

skrg? sy masih harap sy tidak terkilan.. saya masih berharap sy telah melakukan mende yg terbaik tuk awk..
awk mula sakit teruk hari tu.. sy patut sedar dari sehari ke sehari.. sy xsepatut lepas tgn mcmtuh je.. sy patut usaha lebih dari biasa.. sy patut lakukan sehabis baik.. saya minta maaf.. sebab sy xjalankan tugas sy dgn baik seperti mana awk lakukan tuk saya selama ini..

"awak, cepatlah sembuh" itulah rayuan sy hari-hari masa hayat awk..

"ya Allah, sembuh kan dia, beri dia kekuatan menanggung ujianMu" itulah rayuan saya hari-hari masa hayat awk..

tp,xpernah terlintas di hati saya, yg awk akan pergi selamanya.. tgglkan saya walaupun berkali-kali awk pesan dgn sy "Mia, dlm dunia ni xapa pun yg akan kekal, jadi Mia kene belajar tuk hadapiNya" ya Allah, bila saya teringat kata2 awak itu, itu rupanya antara amanat awak pd saya.. saya masih lagi belajar.. masih dalam process tuk memahami.. tp, awak pun sepatutnya faham saya!!! kan saya kata... saya paling tidak suka KALAU AWAK SAKIT... Tapi.............
0 Responses

Post a Comment