Daisypath Anniversary tickers
Unknown
1. Bekas kekasih saya adalah :
seorang yang telah menjadi suami kepada seorang isteri dan ayah kepada anaknye.. hehehe =)

2. Saya sedang mendengar :
mr jeeva & kak yusni mmbincangkan isu semasa.. hahaha

3. Mungkin saya patut:
check report terbaru yg di submit

4. Saya suka :
bnyk yang saya suke.. adeih~

5.Sahabat-sahabat baik saya :
always on my side for better or worse til death do us part

6.Saya tak paham :
knp susah sgt fmly die nk terima saya

7.Saya kehilangan :
the old me

8.Ramai yang berkata :
“esok snow”..dan ya! Mmg pun snow like crazy!

9.Makna nama saya :
bukti cinta parents saya.. hahaha..

10.Cinta itu adalah :
cinta yang di kurnia kan oleh Allah~dtg nye dari Allah yg di gelar sebagai syurga cinta!

11.Di suatu tempat, seseorang sedang :
berperang dan mati.dan saya sdg berblog dan masih hidup..

12.Saya akan cuba :
fulfill azam saya

13.Ayat SELAMANYA membawa maksud :
forever.. never ever ending story...

14.Telefon bimbit saya :
adalah segala2nya bagi saya.. ahhaha

15.Bila saya terjaga dari tidur :
saya capai fon dan tekan snooze!

16.Saya paling meluat apabila :
I keep screwing it over and over and over again.

17.Pesta/Parti adalah :
interesting.. gelak.. & jumpa membe..

18.Haiwan yang paling comel yang saya pernah temui ialah :
erm... ntah.. ahhaha..

19.Peringkat umur yang paling menyeronokkan bagi saya ialah :
9-21.. miss that moment~

20.Hari ini :
saya kene kerja.. malasnye!

21.Malam ini saya akan :
saya akan bekerja keras untuk menjadi maid yg baik..

22.Esok pula saya akan :
masih kene dtg kerja,cari duit.. hahaha..

23.Saya betul-betul inginkan :
blessings.. Ketenangan hati.. & menjadi surirumah sepenuh masa.. ahhaha =)

24.Ketika anda lihat wajah anda di hadapan cermin pagi ini :
i really miss the old me..

25.Pusat membeli-belah atau arked permainan?
Tentulah pusat beli belah!


26.Makanan Barat atau Jepun :
both...

27.Bilik yang terang atau gelap:
Gelap. Terang sgt makes me migraine..

28.Makanan segera adalah :
sgt sedap & lazat.. tp,ia mmbuatkan saya gemuk!

29.Ayat terakhir yang anda katakan pada seseorang?
to my lil bro "oklah,ill check it out"
2 Responses
  1. Anonymous Says:

    boikot mcd & big mc,hehe


  2. safiy Says:

    aku tau haiwan yg paling comel pernah kau temui adalah KUCING!! meow~~ ^_^


Post a Comment