Daisypath Anniversary tickers
Unknown
adeih~
by the way,last monday.. aku dpt satu panggilan menarik from sameone.. ahaks!
menarik sgt.. hehhe.. jadi bermula lah aktiviti baru aku..
iaitu menjadi maid..

hahha.. nih bukan sebarang maid tau..
babe.. gler ah.. asal buat kerja nih.. habis berpeluh2 satu badan aku..
busuk! hahaha.. xpe.. at least lps bertungkus lumus bekerja menjadi maid..
aku dberi peluang untuk bersauna.. hehe.. menarik kan?

nasiblah to maid.. aku ada teman.. of course my hubby teman kan i.. hehhe =)
then,ada azamila temankan aku jua.. die pun berkeja keras tuh tuk menjadi maid yang baik!
hahha.. azam! we have to work it out~this i promise you..

jadi.. aku telah tetapkan.. hari isnin & rabu sebagai public holiday..
hari lain haruslah bekerja keras.. hehehe.. =)

bismillah~harap2 kerja jadi maid ini membuahkan hasil yang mmberansangkan..
marilah berdoa & wish pada ku.. hehehe.. =0
0 Responses

Post a Comment