Daisypath Anniversary tickers
Unknown
Smlm.. Semalam dh tggl sejarAh..
Kurang 1minit dr kul 12-dah ku send birth wishes..
Padahal sbnrny,ms nk masuk bulan 5-aku yg xcited!
Bukan pe..

Bulan 5 je dlm pale otak aku mst start plan nk buat itu ini..
Almaklumlah-ramai org tersyg lahir bulan 5 ni..
Hehe.. Terutamny angah & ibu..

Eh jap! Tajuk ni pasal birth aimi kn? Haha!
Ok-ok.. Smbung balik..

Ble bnyk plan-dh tentuny bnyk mende nk dilakukn tuk realisasikan..
Nk jd citer,1 pn xjadi!! Haha..

Slaluny mst at least aku celebrate.. Atau mgkn post hadiah tuk aimi..
Kn aimi kn? Haahaha!! Tp,kerja dan komitmen lain
Menuntut aku tuk terabaikn tggjwb yg satu ni..

Bukan lah nk berpoyo pn,tp aku rs..
Walaupun xjmp setahun,atau 2thn atau lebih,
At least ms time birth ada sesuatu yg aku lakukan sbgai
Tanda aku mengingati.. Tanda aku masih menyayangi & menghargai..

Tp,nmpkny-bln may this year,mmg aku kekurangan tanda.. Haha..
Birthdy mmbe baik aku ms sek. rendah pn aku xsmpt celebrate..
Sorry eyda!-tp,percayalah aku sentiasa mengingati kamu & menyayangimu..
Sila jg bakal anak buah aku leklok yer.. Hihi..

Tuk aimi..
Akk doakan yg terbaik slalu untuk kamu..
Walaupun akk selalu bz..
Walaupun akk bnyk komitmen lain,
Tp,percayalah-kamu masih lg keutamaan akk sma mcm dlu..
Jgn tggu akk buzz kamu..
Buzz me at anytime-insyaAllah ill b around..
Sentiasa ada untuk kamu-insyaAllah..

Dlm usia kamu yg menginjak TUA ni-ahaks,
Akk doakan kamu lebih berjaya dr smlm..
Bahagia & success forever..
Amin~

KESIMPULANNYA,
Hahaha.. Aku mau jadikan alasan bz tu sebagai tanda aku xpernah lupakan kamu2 yg ku syg..
Kalo nk list down kn kamu2 yg ku syg lahir di bulan May-mau penuh page blog aku ni (haha-alasan lg) teeeeet! ;p
SEKIAN!! ;)
0 Responses

Post a Comment