Daisypath Anniversary tickers
Unknown
Kesibukan harian masih mahu menyelitkan aktiviti yang seumur idup skali dpt lakukan (insyaAllah)
Iaitu-menghadiri kenduri kahwin sahabat handaiku.. :)

Terlepas akad nikahny-aku ada peluang bertandang disblh perempuan..
Terlepas reception sblh perempuan,ku mencuri masa ke sebelah lelaki..
Alhamdulillah-aku dikurniakan MR. A sebagai driver.. Eh.. Sebagai peneman.. Harapnye peneman
Smpi ke akhir hayat.. -amin- hehe

Maka tersebutlah kisah hari ni ku bekejar ke majlis sebelah lelaki..
Masa ada waktu terluang dlu,pastiny majlis sahabat handai akan ku hadiri dari
Akad nikah,reception perempuan mahupun lelaki.. Apatah lg,ble kedua-dua pengantin
Merupakan sahabat handai..

Tetapi kini - (sila rujuk perenggan kedua).. Haha!! Aku terpaksa memilih
Antara akad nikah,reception sblh bride ataupun groom!
Hehe..

Tp,alhamdulillah.. Terlaksana juga hasrat ku untuk menghadiri.. Alangkah terkilanny
Aku kalo xdpt menghadiri majlis sahabat2 handai ku sedangkn inilah
Majlis bahagia sahabat2ku untuk seumur hidupnya..

Seronok skali even sekejap! Dpt snap gmbr-trus cabut! Bukan apa,ada bnyk lg aktiviti
Yg menanti.. Allahuakbar!!

Balik aje trus singgah hospital.. Dh seminggu xmenjenguk opizmate ku ramzul.. Alhamdulillah..
Makin sihat beliau.. *terharu* ble ditny smada mengenaliku atau tidak-die senyum dan menulis
nama penuhku.. MasyaAllah!! Besarny kuasa Allah yg memakbulkan doa kami..
Yg menjadikan seseorg itu mampu berkata2 dan bisu sementara..

Kesimpulanny,
Aku mmg happy hari ni.. Even terleps satu aktiviti-iaitu visit sahabatku yg sudah 2bln melahirkan anak..
Alahai.. Dh habis pantang mmbe tuh.hadiah baby pn dh berhabuk-tp aku masih xberkesempatan..
Baru plan nk grak-ibu call kata fmly singapore nk dtg..
Ibu xcukup kakitgn.. Jd,kembalilah aku ke sarang setelah dr pg kuar terbang bebas bersma encik hati! Hehe.. ;)

FIZAYEIN,
Selamat pengantin baru.. Semoga kekal hingga ke akhir hayat..
Ada masa kita melepet bersama yer..
Lama gler xkarok!! Uhuk~

Ramzul,
Semoga kamu terus kuat smgt.. Get well soon! Kami di opz menantikan kamu..

Ibu,
Alg balik ni-mahu membantu!! Ayuh.. Kucar kacirkan dapur.. ​huhu°˚=))˚°huhu°˚=))˚°..
0 Responses

Post a Comment