Daisypath Anniversary tickers
Unknown
hari ni mungkin sunyi dari biasa sebab kenalan rapat ku dipejabat cuti raye cine.. amboi.. kemain sonok amoi tuh.. biak p kat die la.. cuti die pun bnyk.. slalu sgt die smpn kerana cintakan keje.. ahahah.. ye ke? teeeet! 

semalam.. lusa.. tulat.. kelmarin.. 2 hari lepas.. bulan yang lalu.. sebenarny.. setahun yg lalu.. aku sgt bersyukur kerana ditempatkan bersama mereka2 yg sgt syiok tuk jadi rakan kerja.. kenal mereka.. hati budi mereka.. masyaAllah.. beruntung!!!

serasi.. cinta.. sahabat.. kerja.. menjadikan kami sepadan.. malah.. susah dan gembira pn nampak ny kita share bersama.. sumpah! saya amat senang hati kenal dgn mereka..

tp,lately ni.. keadaan huru-hara dah menjadi2.. mgkn.. dalam masa terdekat ni kami akan berpisah.. ya Allah, sampai kat sni aje ke ikatan persahabatan ini? yg dalam diam2 aku telah menaruh rasa cinta yg amat dalam pd mereka.. mana taknye.. org itu "abang-abang saya".. yg kat sana itu "kakak-kakak saya".. yg tinggi tuh.. "hati saya".. hahahah!








tapi.. mgkn juga.. perpisahan ni hanya sementara sahaja.. sbb plan kami jauh lg.. insyaAllah.. ya Allah, kau kuatkan persahabatan ini.. semoga kami kekal percaya dan mempercayai antara satu sama lain.. malah kasih antara satu sama lain.. jauhkan dari beban yg tak mampu kami tanggung ya Rabb..
Labels: , , , | edit post
1 Response
  1. Anonymous Says:

    The FHA 203 K loan program can be utilized to buy a pre-existing housing unit along with the land where
    the house is located My Website therefore, always make certain that you create yourself familiar with every
    part of a personal unsecured loan.


Post a Comment