Daisypath Anniversary tickers
Unknown
Adalah seorg yg aku sayang ni text aku dikala aku tgh bz maut di opz..
"yang..byk2 ikan, ikan ape yang paling besar?"..
aku dgn confident pun reply dgn pantas....jwpnnye IKAN PAUS..." - padahal dlm hati dah terasa salah.. bukan sebab apa.. kalo die tny soklan xpasal2 ni-dah tentu jawapan die xpasal2 gak.. uhuk..

so,dalam a few minutes bunyi transformers kt HP aku pn berbunyi.. sah! agak dah! yakin benar yg die akan reply.. "SALAH!! 1 lagi peluang, leh tny kengkawan"
pastu aku pikir la...setau aku tu la ikan paling besar.. logik ke tak ha soalan ni...?" bukan ape..dah selalu sgt aku TERKENA ngn teka teki sengal dia ni...
aku pikir nyer pikir -aku kena intercom kakak kesygn aku ni, "sis,apa ikan paling besar eh?" - sambil gelak2 die pn kata "jap eh,bagi masa 2minit".. 


(ni lah gmbr sista kesygan i yg tlg cari jawapan tuh.. teeeet)

sementara die mencari.. aku pn google.. hahah! jawapan google yg aku dpt.. berbunyi begini "jwpnnyer IKAN PAUS BERSALUT TEPUNG-mcm sotong yg salut tepung tuh,kan besar skit ble dah bersalut".. hahah! dah tersengih dh aku.. dlm hati "BANGKAI".. hiks.. mana tau.. rupany sis aku pn google and email jwpn yg sama..

MAKA! dengan segala confident yg ada (siap dlm hati berlagak ni-"eleh,igt org xtau jwpn yer.. hah! amik ni jawpan") aku pn reply ikan paus bersalut tepung..

Tapi,dengan xsemena2 die pny reply dgn pantas! "SALAH"!! "what?" salah lagi? biar btol.. cissss.. nak main2 kan aku ke apa ni? udah la keje berlambak ni.. cheh.. ggggrrrrr.. so, apa jawapanny??? jwpnnyer....hehehehe....
srcool kebawah...
V
V
V
V
V
V
V
IKANO

haha.. mengong kan! gle.. tapi,ble pikir balik.. baguih gak die ni anto teka-teki ni.. ilang sekejap stress aku.. hahaha!
LOVE YOU HONEY!

0 Responses

Post a Comment