Daisypath Anniversary tickers
Unknown
ohhhhhhhhh~ Ahhhhhhhhhh~
®£§₩¥}_§»€₩«_₩=^§£₩£§£®`_[]_§»¡€

hah! itulah suara hatiku hari ni..
huwaaa.. xtau brp kali air mata membasahi pipi..
tidak tahu berapa sekian aku katakan pada hati..
tidak tahu juga ntah brp bnyk perkataan istigfar ku lafazkan..

yaAllah, kuatkn hati ku.. tabahkan hatiku..
setiap pertemuan, pasti adanya perpisahan..
aku pasti itu.. kerna tinggal 7hari sj, teman susah payah,jerih hina,gadp,gelak n tawa ku akan meninggalkn aku di bangku kerja yg makin menghimput!
bila pula masa ku untuk melangkah? jujur kukatakan yg aku buta!

sayu hati ku.. buta aku dibuatny bila mana jawapan yg ku cari, seakan gelap di depan sna.. aku masih lagi meraba-raba tentang kenyataan yg aku harus mengikot die meninggalkn debu di sini.. tetapo,kenapa hati ini payah benar?

ahhhhh! aku nanar.. garuda datang!
0 Responses

Post a Comment