Daisypath Anniversary tickers
Unknown
We can’t pick who we love. And even though we know we shouldn’t love them, sometimes we do & always will.
~the quote sounds crazy kan? Neither m crazy? Oh!! But its really hard-sometimes we couldn't help ourself from stop falling-falling in love~

Keliru? Mmmm.. Mgkn belom tepat.. Sbb-rasanya aku tau apa yang hati aku perlukan.. Aku tau ke mana hala tuju aku.. Tp-nk kata ragu2.. Aku xpernah ragu2 sama ada dgn "dia" atau dgn "dia".. Hahaha.. Btol ke aku ada pilihan? Hakhak! Perasan sungguh!

Hari jumaat lepas-seorg kawan paling baik,teman yang paling rapat,call aku dgn deraian air mata.. Rasa luluh hati ku dgr tangisannya.. Terasa benar ingin mendakap dirinya.. Tp,keadaan kami benar2 xmengizinkan.. Die yg merupakan teman terbaik telah kalah dgn PILIHAN..

Kenapa sukar tuk buat pilihan? Nasihat yang aku bagi adalah istikarah-tp die xtemu jawapan.. Apakah ada tindak tandukny yg memungkinkan jawapan? Kata hatinya die berat pd yg telah menabur budi-atas sebab kekeluargaan-die telah berderai air mata kerana melepaskan hati yang dicintai.. Perlukah berbuat begitu?

Bagi aku-kehidupan ini-kita yang tentukan.. Memanglah kadang2 kene fikirkan org sekeliling.. Tp,bukankah diri kita lebih penting.. Berkorban tuk seseorg yg disayangi-dh tentu amat bererti.. Tetapi,kenapa mesti korbankan org yg kita cintai dan dia cintai kita?

Hidup tentuny ada pilihan.. Doa+usaha+tawakal itu jawapanny..

Sahabat-aku harap.. Kau akan temui jawapan kamu.. Semoga kita sama2 dapat temui jawapan kita.. Bahagia sayang!! Aku mahu kamu bahagia-itu doaku.. آمين
0 Responses

Post a Comment