Daisypath Anniversary tickers
Unknown
ahaaa.. smpi aje kat airport.. dah kul 7.30..
trus check-in.. g toilet & bersiap2 nak naik flight..
weh,lmbt lagi ok..

flight kul 9.05~ so,sempat lah membeli belah jap..
tgkap gmbr kat international airport phuket..
minum air & reading novel.. huhu..

8.30 mcm tuh.. kitaorg dah check in tuk perlepasan..
gate no 5 ok~waiting there..
lmbt lah plak.. jadi.. shoot sana sni lagi.. tuk cukupkan target gambr!! hahahah =p

masuk aje dlm flight,mende pertama yg aku buat ialah..
order nasi lemak!!! wah~rindunya makann m'sia.. huhu.. =)
dah puas makan.. tdo.. hahah.. bagun bace lak novel..
tapi,this time.. sbb gerak mlm.. jadi journey cam pelik..
lama gler flight itu nk landing.. encik kawanku smpi tak leh blah ah tensi..
isk3.. cian die.. hahahah..

turun aje dari flight.. ambil beg & check barg..
damn!!! encik kawanku punya beg telah diselongkar.. brg nye telah dicuri..
itu adalah pendrive.. argrggrhh!!! jadi.. kami ke kaunter pertanyaan lost & found..
hurm~disebbkan lama gler.. aku pun melepet reading novel again~

huhu.. after dah setel..
weh.. some1 calling my name.. hehehe..
"azmilia".. hahaha.. eh,dina.. ehehhe.. kami pun peluk2 kat situ..
die & ajai from jakarta.. huhu..

kuar dari airport.. adik aku fahdli dah tggu..
after saying gudbye to encik kawanku.. aku pun gerak..
penat weh.. kul 2.30pg baru smpi umah.. huhu..

tapi,macam biasa..
aku tak leh tdo kalo barg ku tak berkemas..
jadi,aku kemas brg dulu.. then tdo..

sedapnye dapt tdo kat katil sendri..
bantal sendiri.. air-cond sendiri..
bau sendiri.. nyummmy~ =)
0 Responses

Post a Comment