Daisypath Anniversary tickers
MAY
Unknown
wah.. its really may already..
times goes by.. aku rasa.. aku masih lagi azmilia yg dulu..
riang,ria,ceria,cute & aktif..

tapi.. ntah knp hakikat nye tidak..
aku muram,sedih,gemuk, & malas..
hahhaa..

maybe.. sebab surrounding ku yg dah berbeza dulu & kini..
kalo dulu blum tahu realiti kehidupan..
aku sentiasa bermimpi.. hidup dlm senyum..
tapi,kini.. bila segalanya diuruskan sndri.. mata ku terbuka luas..
betapa penuh cabaran hidup yang perlu aku lalui..
Ya Allah,kau beri kekuatan padaku untuk melalui ujian mu...

maybe.. keadaan aku sekarang yg dah berbeza dulu & kini..
kalo dulu aku kurus..
aku sentiasa melompat ke sana sini dgn lincahnye..
tak pernah hiraukan keadaan sekililing..
naik pening org dibuatnye.. kesana ke mari aku begitu selesa..
betapa kini badan ku yang makin berisi.. pergerakan ku semakin terbatas..
lalu ku menjadi malas.. hahhaha..
Ya Allah,kau beri kekuatan padaku untuk rajin exercise..

maybe.. keliling aku sekarang yg dah berbeza dulu & kini..
kalo dulu adik aku kecik2.. aku pun masih baru nak naik..
segalanya di hidangkan untuk ku..
sekarang bila aku dah hampir punya segalanya..
adik2 aku dah besar.. aku plak kehilangan satu kebahgiaan yg aku impikan selama ini..
iaitu kehidupan untuk membina sebuah keluarga sendiri..
Ya Allah,kau beri kekuatan padaku menempuh dugaan ini.. semoga hati mereka2 dilembutkan..
0 Responses

Post a Comment