Daisypath Anniversary tickers
Unknown
Memang la aku kaki berjalan.. suka sangat travel.. kadang2 tu, dalam sebulan - sampai sume weekend aku gunakan tuk travel.. baik dalam atau luar negara.. sekarang ni sume member2 bercerita tentang perjalanan dan pengalaman masing2.. seronok! dan sgt informative.. sgt best sebab leh share and help others yang baru nk "jalan-jalan cari makan" gitu.. hehehe..

Pernah la hati ini terdetik.. dan terfikir.. untuk ber travel log juga dalam blog.. sebab duk bace org punya blog.. hati rasa seronok and terlonjak2 tuk sharing the moment.. tetapi, blog n pun sekali sekala aku buka.. bukan malas.. tapi xde masa.. sebetulnya, aku xsuke use laptop for works.. hahaha.. aku lebh suka guna desktop.. Tapi, masalahnya kat rumah hanya ada laptop.. kalo nk guna desktop kene buat kat office.. and of course kene update masa lunch atau pun slps working hour which is possible.. hahaha.. *banyaknya alasanku*.. but seriously, is not that i dont want to share.. between, gmbr2 sume kt dlm external hard disk.. xsyiok la kan.. blog w/o gmbr.. xdpt nk "show off".. lol..

well, nowadays - im enjoying myself.. read the other blog regards of everything, esp travelling and leaving a comment.. ahahaha.. "macam dah xde keje lain, ngeee"
0 Responses

Post a Comment