Daisypath Anniversary tickers
Unknown
uhhh.. tarikh keramat ini aku sentiasa ingat..
detik ini permulaan segalanya bagi smakl9701.. ahaks~

PROLOG
masa nih.. aku nmpk kekuatan disebalik hubungan persahabatan kami..
walaupn kami sentiasa ada reunion & all.. jumpa sana sni..
tp,blum pernah ada official organizer..

hurm..
arwah nazri pergi jua setelah bertrung nyawa untuk beberapa hari di ICU..
aku masih ingat lagi waktu itu.. kami berulang alik untuk melawa arwah & bondanya..
rindu! yeah.. rindu tuk gelak tawa dgn arwah.. aduhai.. sahabat ini baik sekali!!!~

masa ini.. masa ini aku lihat.. hampir sume bdk batch kami datag melwat arwah..
apa yg mmbuat aku terharu,yang jauh pn sanggup datang walaupun balik hari..
yang tgh exam pn,snggup dtg buang masa study untuk melawat.. masyaAllah.. terima kasih ya allah.. ko berikan aku hubungan persahabatan yg sungguh utuh ini! sgt utuh..

bermula detik ini.. aku dpt rasakan.. hubungan ini seharusnya dilanjutkan lebih dan lebih lagi.. jadi.. aku mengambil tanggungjawab untuk contact all the members to gather.. alhamdulillah.. mmg seperti yg dijangka.. sambutan sgt amat hangat!!! hehehe..
0 Responses

Post a Comment