Daisypath Anniversary tickers
Unknown
huhu..

tgok tajuk cam haram kan.. ngeh3..
aduhai.. lamanye tak buka blog sndr..
uuuuu!~ tensi..
huhu.. sgt bz.. terlampau bz..

after bz ngan audit tax plak dtg..
dah tuh.. annual return report plak..
mak aih.. bila nk ilang bz nih?
wahsey.. a lot of things to do!!! uuuu

hurm..
masuk bulan pose.. bz plak ngan majlis iftar sana sni..
depa nih mmg ske.. sume nk aku organize.. baik dari family smpi lah ngan kawan2 sek. rendah..
ahahahh! tp,sonok eh.. dpt jumpa ramai2 sekali skala.. huhu..
aku mmg ske.. ngeee~~

yeah.. since tajuk ini adalah bz..
im getting bz even dah smpi september..
huhu.. now audit law firm plak.. mak aih! naik sengal otak aku jadinya..
hahhaa.. tak pe.. inilah rezeki kan.. ngeee~~

yeah! memandangkan bz aku dh tahap max & melanggar idup aku..
aku bikin buntu sey.. udah menyangap aku..
semakin hari semakin aku tak dpt meluangkan masa dgn cd2 korea ku & novel2 ku..
uuuu~ stress weh tak smpt tgok & bace..

sila lah bagi ruang padaku untuk bernapas.. ahaks~
0 Responses

Post a Comment