Daisypath Anniversary tickers
Unknown




Alhamdulillah.. aku sgt2 bersyukur..
sgt bersyukur kerana terpilih untuk mengenali sahabat2 ini~SMAKL9701

uhuuu~sgt bersyukur & berbesar hati bila majlis berbuka pose berjaya dilaksanakn dalam keadaan harmoni & success.. walaupun majlis ini diadakan secara kecil2an.. tp,smbutan hangat dari setiap mmbers sangat2 bermakna.. aku rasa.. terlalu bermakna bagi diri ku sendiri.. terasa penat lelah dibayar dgn setiap senyuman dari pihak members.. ehhehe..

majlis bermula dgn tahlil khas buat arwah nazri @ aceng & atas nama2 yg direquest.. apa yg membuatkan aku rasa terharu dgn iftar kali ini ialah.. kami semua dapat mengembalikan nostalgia solat berjemaah bersama2.. terasa rindu betul dgn acara2 begini.. hehehe.. terima kasih untuk azizul & ustaz aziz terutamany kerana sudi mengimamkan kami semua.. tidak seperti iftar2 yg lepas,kali ini kami adakan sekali solat terawikh & games.. hehehe..

kalo dulu,majlis iftar hanya lah sekadar berbuka bersama.. tp,kali ini.. acara nye lebih lagi..
sgt2 sonok! tak tau camne nk express my feeling! hahahah! dapat siapkan booklet,dpt bagi doorgift,makanan yg enak,tahlil serta solat bersama & games! semuanya dpt diselesaikan dlm masa 3minggu & 1 mlm! masyaAllah.. kalo tanpa kawan2,sahabat handai ku & atas kehendakNya.. pasti majlis tak akan berjaya seperti ini..

bila mula makan.. masing2 mula lah start sembang sana sni.. hhahah! weh.. xmkn kot.. borak aje yg lebih.. sonok jmp kawan2 lama.. citer lama sume diimbas kembali menjadi kenangan paling terindah dlm hidup masing2.. yg ini nakal,yg itu skema,yg ini banyak songeh,yg itu brutal gler.. hahaha.. sume citer kuar.. terlampau bnyk kot yg nak dishare setelah 13thn usia persahabatan kami sume.. wah!!! 13thn? lama gler.. hahaha! tp,its really nice to have u guys around.. hahah! gler happening ah masing2!~ mmg kekecohan telah melanda bdr tun hussein onn ketika itu.. ngeee~ nasib kami atas bukit.. kalo tak,mst kaco org lain.. hahaha..

to be honest.. sekolah adalah time yang terBESH dalam hidup aku.. baik disekolah rendah mahupun di sekolah menengah.. tentunya kenangan di sek. rendah & menegah berbeza.. sek rendah,life lebih enjoy tp kosong! kosong sbb kita masih anak2.. tak perlu pk mana baik dan buruk.. tp,di sek menengah.. kita mula belajr.. mengenali erti kehidupan.. apatah lagi bila aku dimasukkn ke sekolah berasrama agama! its a big diff with other boarding school.. hahahah! xcaye kenapa berbeza??? hah!

kalo kt smakl,g dewan makan pn kene pakai tudung labuh & berstokin.. baju kurung wajib!!! hahah! itu shj aku rs dh mmbezakan kami dgn boarding school yg lain.. ngeee~ masa dulu,aku rs peraturan ni yg paling aku langgar.. slalu kene naik pentas kes yg sama.. klu igt balik,mmg kelakar kot.. ahaks!~ tp,bila usia dh menginjak dewasa ini.. jujurnya aku rasa.. alangkah bertuahye kalo aku dh bersedia untuk jadi itu,bertudung labuh & berstokin.. mst sejuk hati ibu & ayahku.. ahhahah! insyaAllah.. itu lah cita2 ku akan dtg.. doakan aku! ngeee~

harapan ku yang menggunung sama dgn faeza ramlay~
Ntah bila lg dpt gather camni. Alhamdulillah, Ramadan tahun ni kta dapat berkumpul. Semoga kta semua akan bertemu dengan Ramadhan akan datang. amin....To all friends yg tak dapat dtg....hopefully next reunion (if ade) korg dptla join sekali. seronok wei jumpa kawan2 and gather semula. bwkla sesape je korg nk bwk.

THANKS.. THANKS.. THANKS..


terima kasih ya Allah.. ko temukan mereka dgn ku..
kau eratkan lah hubungan silaturrahim antara kami semua smpi bila2..
jauhkan lah persengketaan serta perkara yg tak baik dari kami semua..
hanya padamu kami memohon & berserah.. amin~
0 Responses

Post a Comment