Daisypath Anniversary tickers
Unknown
wah! anyway.. im so glad last year dpt tubuhkan a group of AJK for group smakl9701..
hehehe.. senang skit nk bincang & all.. so that baru leh dgr bnyk pendapat.. ngee~

so.. sebulan before ramadhan.. aku dh start keep on call jawe tuk setting meeting..
1 week after tuh baru dpt persetujuaan.. alhamdulillah meeting diadakn 3week before ramadhan..

hahhaha..

MEETING punya cerita..

hahah! ngeh3.. janji kul 8.. kul 9 br start meeting.. itu pn tak cukup korum lagi..
lalalal~biasalah janji melayu.. tak pe,at least leh melantak dulukan..
ngeee~aku hari tuh makan 2bngkus ns lemak nih! lapar ok..
aku dgn yah.. trus ke old town white coffee dari umah nazmin.. hehehe..

smpi sana.. trus bincang.. macam2 hal raise up..
haih~nasib aku bw lappy ku yg cumel,jd senang atiah nk menaip.. hehehe..

so,bila dah bincang2.. kata putus tak dpt..
aku pn trus seperate.. internal,external & AMT..
hah! baru lega.. so,masing2 leh meting dgn lega..

penutupnye,head masing2 explain their task & submit report by mail..

hahahha!

ON THE WAY TO IFTAR

wah! otw nk ke iftar.. kerjasama dari sume pihak terutamany AJK mmg sgt mmberansangkan..
aku sgt amat bersyukur di temuka.. dijadikan sahabat.. diadakan group AJK nih dgn mereka..
hehehe.. sgt senang,sgt mudah,sgt toleransi bekerja dgn mereka..
even aku tahu terlampau bnyk masalah sana sni..
alhamdulillah.. kami dpt selesaikan dgn baik skali..

jutaan terima kasih aku dedikasi to all AJK SMAKL9701..
its so pleasure to work with u guys.. insyaAllah,rezeki panjang,kta akan terus
bekerja bersama..

to those mmbers of AJK SMAKL9701..
kesudian korang tuk join the committee amat sgt dihargai..
thanks a lot for all d support..

love so much!!!~
0 Responses

Post a Comment