Daisypath Anniversary tickers
Unknown
cukup 2thn arwah nazri mengglkan kita semua..
dalm mas 2thn ni,tarikh pemergianny cukup dekat dgn ramadhan mahupn syawal..
jadi sgt terasa akn pemergiannye..
aku tahu.. kawn baik aku,muhsin pasti lebih terasa lagi..
aku andaikan pasti die sedang kerinduan pada arwah..
sunnguh dpt ku fahami perasaannye..

macam skrg.. jujur aku katakan..
kalo kawan baik aku yg pergi,mst aku tak leh handle..
sdgkan arwah nazri hanya lah teman sekolah..
itupn,aku terasa akan kehilangannye..
seingat aku.. kalo ada apa2 event yg melibatkan batch aku..
mst muka die ada.. jarang2 arwah tak ada,melainkan kalo die ada hal..

aku teringat mama(ibu kp arwah nazri)..
tp,blum ada kesempatan untuk berjumpa..
hahah! muhsin,slalu kot marahkan aku..
kalo nak seribu daya katanya.. mmg btol..
sbnrny,bila2 masa aje aku leh g melwat mama..
cume,tggl lagi aku agak payah kalo g sorang..
hahaha.. aku riso,aku menyusahkan mama..
aku takut,aku tak leh handle.. uhuhuu..

pasti mama keseorgn.. mama.. maafkan saya..
huhu.. insyaAllah.. raya nih pasti sy akn dtg menjenguk..

aku kol muhsin.. saja temankan die berborak..
aku tamo die terlampau rindukan arwah..
masa aku kol,die baru balik dr kubur..
haih~ pasti die kerinduan..

ya allah.. jganlah ko tarik nikmatku(sahabat2ku & org kesygn) skrg..
aku bulum cukup untuk bersedia..
pasti aku akan rasa sgt kehilangan..


ahhh! yg pastinya.. jodoh pertemuan di tangan allah..
sapa lah aku untuk menidakknye.. cume ku pohan.. moga dimakbulkan..
amin~
0 Responses

Post a Comment