Daisypath Anniversary tickers
Unknown
act.. abg aku tgh down.. sgt down kot..
biasalh.. apa lagi kalo bukan masalah cinta..
cinta? love? love? cinta? hurm! headache.. cam sinonim kan..

act,aku xsalahkan kakak ipar aku 100%
abg aku pn ada salah nye.. masing2.. mgkn.. mereka cume perlu lebih memahami antara satu sma lain.. xsemestinya tempoh yg panjang tuh kita dh kenal each other.. people change in every espect.. kadang2 manusia nih tiba2 aje berubah bila dh smpi seru.. mgkn heading to the very besh part on em'.. sapa tahu kn..

aku xmo masuk campur.. cukup lah sekadar menjadi pendengar setia dan advice mana yg patut.. hehhee.. aku doa yg terbaik aje.. they noe i love them so much!! both-my bro & my sista in law! muahh.. hopefully everything went well day by day.. insyaAllah.. =)

so.. tuk jadi pendengar yg terbaik.. aku sekali lg buat keje gler..
dh lah tgh sakan merajuk kn! & test power sndr drive tanpa my official driver.. ahaks!
so.. kami pn ke JB dgn gler nye.. hahaha! =p
bang:lama btol kita x buat keje gler begini kan.. hihi..

pagi2 lg,abg dh smpi umah jemput aku.. huhu.. kitaorg lepak air keroh mkn tghr.. then trus grak.. smpi jb mcm hujan renyai2.. kebetulan hr nih birthday adik aku,salman.. pe lg! celebration lah.. hehehe.. die tgh keje kot! sj kaco die.. ahaks..

kami lepaking di a&w jj smbil mkn cake & bergmbr spastic.. hahah!





kul 6ptg gitu,kitaorg grak balik kl.. hahah! balik hr duh aku ke JB.. mmg sakan..
abg aku blum tdo 2hr.. hahah.. so,balik aku drive dgn gagah skali.. ngee..
sementelahan abg ku tdo sambil berdengkur.. ahaks! kul 8.30pm ku selamat smpi umah..
yipiee!!~ =)

overall sgt puas hati & meriah.. sbb abg ku senyum sepanjang hr bersamaku.. yeay!
0 Responses

Post a Comment