Daisypath Anniversary tickers
Unknown
wah.. rasa mcm xcaye dh december..
hahha.. skjp nye..

nxt yr aku dh 26.. oh my! tuanye rasa.. hahaha..
wah!
xpuas lg enjoy kot!
xpuas lg mkn masakan ibu..
xpuas lg nk jagaan ayah!
xpuas lg main dgn adik2..
xpuas lg sekolah..
xpuas lg have fun & chill out!
xpuas lg duk kat umah ibu & ayah..
xpuas lg berebut bilik air dgn adik2..
a lot of things yg masih lagi aku xpueh! sgt xpuas..

hidup nih mmg xpuaskan.. haih~ kadang2 kita manusia nih slalu aje alpa tuk bersyukur.. masyaAllah.. alhamdulillah.. hidup!
hidup yg ku lalui sudah pn 26thn..
tp,memori yg aku ada cume 22thn aje..
selebihnye.. aku perlukan ibu & ayah.. makcik2.. pakcik2.. uncle & aunts ku.. kakak2 & abg2 saudaraku.. atok & nenek ku..

jangan.. jangan ambil mereka lagi dari ku.. aku amat memerlukan mereka..
ya Allah.. panjangkan lah umur mereka dan umurku.. may Allah bless us..

untuk berjuang di masa hadapan.. mgkn to another 26yrs.. aku masih memerlukan adik2 ku,cintaku,kawan2 seperjuanganku,sahabat handai ku,sedara mara ku,mereka yg cukup hampir dgn ku..

tidak.. tidak.. jangan kau ambil mereka dahulu.. ya Allah.. kau panjangkan lah usia kami.. semoga kami dapat menjalani hidup ini dgn lebih bermakna & tawaduk padamu.. amin~
0 Responses

Post a Comment