Daisypath Anniversary tickers
Unknown
hhahahahhaah!
base on d tajuk aje,dah tahu betapa sengsara & syahdu happy nye aku dgn kenyataan yg harus kuharungi nih.. hehehe~

to be truth! aku mmg sgt amat sedih & depressed dgn kekalahan demi kekalahan yg dibw oleh team liverpool! haih~ sgt sedih & tension ok.. malam2 & pagi2 dh dpt msg & wall from fan arsenal & man u yg mcm haram! dush~

haih! tension2.. tp,nasib baik kemenangan malaysia mlm td mengubah mood aku.. hehehe.. siap bergegar lah umah aku dgn sore ayah & adik2 aku.. hahah! awesome..
tp,masa time 1-1 tuh mmg cuak duh.. serius cuak..

but for the 2nd goal,aku dh siap joget ok! muahahha.. ms tgh game.. aku kusyuk gler menonton smbil ber FB eh.. hahah! sume stock status update pasal bola.. syok gler.. seriusly have fun.. yehaa!!~

hopefully kita dpt gold medal.. jom lanyak vietnam! yeah.. =)
0 Responses

Post a Comment