Daisypath Anniversary tickers
Unknown
uish! berita mende nih? muahahah!
xbley blah duh! kesal? a lil bit..
weh.. bukan nk bw mana pn mas kahwin nih..
even aku seorg perempuan atau lebih tepat lg sebagai seorang gadis..
turt menyesal & sedikit terkilan sbb mas kahwin dinaikkan..
knp mende mudah dirumitkan?
bukankah perkahwinan ni sebuah instutusi kebaikan?
menjana sesuatu yg terbaik bagi remaja skrg?

i thought last time,kerajaan mcm ada war2 kn sapa nk kawen,kerajaan leh tanggung,some sort of nikah ramai2 or sumthing yg lbh kurang mcm tuh lah! adeih.. apa kes nih? skrg nk naikn harga plak? weh! dh mcm isu minyak plak.. deng! deng!

hurm.. cousin aku plak.. bley purposely call aku slps dgr berita pasal kenaikn mas kahwin nih.. ada gler die suh aku kahwin gak b4 end of this yr.. hahah! crap.. ngeh3.. lawak gler.. aku idak ler terdesak sgt kn.. rasa2 nye.. bakal husband aku masih mampu lg nk bayar rm300 tuh.. cume.. yg aku xpueh hati.. sbb dinaikn.. adakah menilai seorg gadis itu melalui mas kahwin nye? adakah? apakah?

persoalan yg rumit nih aku xmo jwpn! yg pasti aku mmg xpueh hati.. haih!~
Labels: , , | edit post
0 Responses

Post a Comment