Daisypath Anniversary tickers
Unknown
yabedabeduuu!
yebaa! hehhe.. angree angreee.. hahaha!!~

aku mmg excited nk berjalann nih.. lagi2 bila nk meraikan hari bersejarah mmbe2 baik aku.. im so glad aku ada skit smpnn untuk meneruskn journey ini!!~
hehehe.. last week.. aku dh menghabiskan masa di mines tuk belikan hadiah mereka..
so,this week.. nk kene deliver.. of course! & d more important thing is-->bergmbr!
hehehhe..

tiba je pg khamis aku dh start excited.. tp,bj xkemas pn..
xpe,aku travel pakai kete.. so,leh capai & campk aje! ngee!~

khamis mlm kul 9 aku dh kuar umah.. umah sdg bz dgn ibu yg dapat tempahan bunga..
ayah pulak dh terlentang tdo aftr balik training ptg tuh.. uhuk! sian ayah..
ayah ibu,alg g dulu ok.. ngeee!~

jmp kt tmpt biasa,makan jap dgn papeli! hehehhe..
then,kami trus heading to wangsa maju tuk pick up bear..
syg mai xdpt follow disbbkn keje sekolah di opiz yg berlambak.. alahai~
mcm biasa.. mr driver yg sgt laju & cekap itu.. cekap ke?? hahahha!
smpi tepat pd msany di kuantan dgn bantuan GPS.. hahahha!
smpi aje trus check-in & g mkn! oh mak ko laparnye perut.. uhhhh~

mlm tuh.. main pijak2 dgn bear.. main guling3.. gelak2.. borak2.. smpi pukul 6pg ok! mak aih.. nih lah bahananye bila dh lama xjmp geng sekepala.. haih~ hurm.. mlm tuh mcm rs kekaburan di mataku.. tp,excited tlh kecundangkn rs kabur itu!~

menjelang pg,aku bgun dulu dr bear nih--action kamen!! padahal,bagun sbb mata rs perit.. bangun mandi & siap.. lps tuh,trus mata xleh buka.. apa kes?? rs sakit sgt.. air mata plak non-stop.. oh no! dh lah dh lmbt.. as akad nikah kul 11pg ok.. skrg dh 9.30.. aduhai.. mata.. knp nh.. tahan punya tahan.. buh eye-mo & segala bagai.. tp,masih xmampu menahan rs kesakitan yg semakin mencucuk2.. malah aku lgsg xleh buka mata! kedua2nye skali.. ya Allah.. apa tlh jadi pdku?

mr driver & bear trus bw aku ke hospital.. kata bear,sume mata pndg aku.. mana tak nye.. jalan berpimpin.. mata ku tertutup tp air mata mengalir2 mcm air hujan.. hurm.. sedih! sumpah aku sedih dan terkilan.. sbb xdpt menghadirkan diri ke nikah as & shazuan dan juga tlh mengdragkn saadah bersamaku! ah tidak.. ku kejam.. tp,aku redha dgn sakit yg ku idap itu.. cume aku btol2 terkilan.. hurm..






smpi umah as dh kul 2ptg.. segalanye telah pn selesai.. as pun dh tukar pakai bj kelawar.. mulanye aku nk lepak kt kete aje.. tp,as plak suh masuk & tdo diatas katilnye!! teeet.. ku telah rasmikan katil bulan madu as & shazuan.. hahaha..
kata bear,bilik as cantik.. kaler purple.. aku lgsg xberpeluang nk tgok.. aku rehat.. mkn ubat & tdo.. aku harap,bila aku bagun mata ku dh beransur pulih..

alhamdulillah.. ternyata doa ku dimakbulkan.. dh leh buka skit.. leh tgok dunia balik! ehhehe.. dpt tgok bilik as,mandi & bersiap sementara bear & mr driver g ke rehersal wedding as & shazuan.. uhuk!

then,tggu wani dtg jap.. lepak bilik as.. girls talk.. hehehe.. then,trus siap nk g mkn.. hurm.. aku mmg xselesa nk kuar mkn dgn keadaan aku mcm nih.. jd,waniwan & bear meneruskn perjalanan mrk.. mlm tuh bear tdo umah as.. aku & mr driver plak decide nk balik kl.. spttnye mmg kene balik kl tuk dtg wedding wani keesokn pgnye.. haih! tp,keadaan aku sgt xmengizinkn.. bdn ku sgt stress.. jd kitaorg pk nk stay 1nite kt kuantan & grak lps subuh esk pg..

sblm cari hotel,kitaorg jmp naim & wife.. lepak makan jap.. padahal jz drop by nk bg brg.. tp,tau aje lah bila dh jmp naim,ada aje mende nk diborakkn.. lalu dia ajak gak g dinner.. aku pn rs dh makin ok mata ku ini!~

aduh!!~ apalah malang.. sume hotel full.. dr sebesar2 hotel smpi sekecik2 nye full!~ hurm.. but,finally.. dapat gak.. wah!~





sabtu pg trus siap check out,breakfast & cabut balik kl.. hujan.. masyaAllah.. hujan lebat gler.. what to do.. perjalanan harus diteruskan.. cant wait to attend wedding wani & napi plak kt kepong.. hehhehe.. ingat smpt smpi kul 10 for akad.. tp,xsmpt plak.. tepat kul 12 kitaorg smpi.. sarah,yda,faeza,alin,zura,suzy,yatie & yah dh smpi.. mkn ngan depa.. shoot gmbr hot dgn pengantin n terus cabut ke ipoh plak! aduh.. penat.. tp,ku sgt happy.. sgt2 happy!!~ hehehhe..





ke ipoh! oh kami mengejar pukul 3 ok!! sbb apit & yanti akad nikah kul 3.. uhuuu!~ nk ke ipoh pn ada sedikit hujan.. tp,xlama.. alhamdulillah.. ini btol2 membantu perjalann kitaorg.. ngee.. tepat kul 3!! sume dh tggu kt masjid.. ehehhe.. yeah.. apit macho bersama yanti cantek.. heheheh.. jam 4.36 berakhir dgn berkesudahan yg sgt baik,dimana yanti tlh sah menjadi hak mutlak terpelihara apit.. ngeee! aku ske.. yeah!!~

setelah sume selesai.. kami balik dan rehat! eh.. bateri kong dan aku lupa bw charger.. ngaaa~ melayang lah duit beli charger! ciss sungguh.. haih..

esknye kenduri! adeih.. lps breakfast yg melampau,kitaorg berkuning tuk jadi pengapit.. hahah.. ni lah 1st pengalaman aku jd pengapit setelah menolak lebih 10 tawaran.. sbnrnya aku dh tolak tuk jd pengapit tuk yanti.. tp,kerana keadaan yg xmengizinkn.. aku terpaksa menerimanye.. hehe.. nasib mmbe baik.. kalo x.. hahahha! =p

semua berjalan  dgn baik & alhamdulillah everything sgt success even pejal & epul dtg lmbt.. tp,mereka ttp muncul di majlis wedding apit & yanti! ku sgt terharu.. hahaha.. aku ke yg ptt terharu? ngeee~
0 Responses

Post a Comment