Daisypath Anniversary tickers
Unknown
wehuuu! yabba.. yabba! ehhehe.. =)

act,wani dtg nk clbrte birthday bf die a.k.a my lil bro! hehehe.. buat surprise mengejut tuk man.. nsib budak lagi,kalo xconfirm jantung die terkeluar.. hahaha! gelak xsudah kalo igt balik.. hahaha.. padahal aku sedang sedap tdo.. bising btol bunyi hp! ngeh3..

anyway.. its a ding^dong plan.. hahaha.. main pakai redah aje..
baik pny plan dgn wani.. nasib die lps tuk grak.. hahah! mula2 cuak gak bila mmbe die lmbt beli tiket tuk ke kl.. ngee.. nsib die on time..

wani2.. salman punya psal yer.. cinta punya kes.. ahaks! hurm..
agaknye.. kalo aku kt tmpt wani,mgkn aku akan jd segigih die juga.. uhuu!
dsbbkn wani smpi kl ptg & time keje.. aku mmg xbrani nk g amik die kat area the mall sana..
bukan stakat jauh! tp,sgt jem.. uhuuu.. jd die ke opiz aku..
aku bw balik umah jap.. siap2 trus hntr die ke pudu to jb!

hahaha.. dgn man plak.. aku pesan jgn tdo tuk pick up aku nnt.. padahal pick up wani..
ahaks.. =p udah ler tak tau cmno rupa station bus larkin tuh.. serius gler redah aje.. ahhaha..
every hr rsnye aku contact dgn wani.. mmg rso gler dgn budak tecik tuh! ahaks!~

hahahha! smpi jb.. hahahha! mmg lawak gler.. rupanya adik aku nih mmg ah xmamai..
bila aku ckp aku blkg tiang.. bley die xdtg jenguk aku.. tp,g jenguk org lain yg bdn nye serupa aku! hahahah! tahu plak size aku eh.. hahahaha! dh tentu beza gler dgn wani.. hahahah!
padan muka.. itulah.. xpasal2 sentap org lain.. kehkeh..

tahu korang happy! akk pn sgt happy.. hehehe..

on friday depa balik ke kl dh.. uhuk! wani lepak umah aku d whole week.. ngee..
salman plak buat open house.. so.. we just join kt kajang.. then.. leh siap g karok plak..
wani yg xpernah karok itu telah pecah rekod sndr dgn berduet bersama man..
alalallala~ ske lah tuh! ahaks.. =p

seminggu at kl..
hohohohoh...

ada sehari gle tuh.. aku buat keje gler lg naik cameron plak..
kul 3ptg br grak.. ahahaha! smpi umah mlm..
smptlah belikan ibu sikit sayuran & buahan..
smpt juga mkn kt atas dgn air teh o panas! ah sgt lega & nyummy! ngeee..




& of course sy dpt bunga dr. encik adam! hahhahaha.. wajib..
tx dear.. ngeee!~ thn nih dh g cameron.. yeay!!!
semoga ketemu on next yr.. so,kita leh g lagi! yeah.. =)

weekend tuk week tuh plak.. kami dgn secara gler nye g ke genting plak..
itupun atas usahasama dr salman yg memujuk adam g.. ahaks..
kita g naik 1kete aje.. uhuuu..
man & wani main kt outdoor while us just lepaking kt indoor.. hehehe..
layan perasaan! cheh.. dan kt sni lah kamera sony kesayangan ku ilang!
tidaaak! ku masih merinduimu.. hahahha..





yeah!!! adam hadiahkn ku bantal bermukanye.. hahah! sweet.. tx dear.. muahh <3~

perut lapar.. mcm biasa.. mst g pizza hut! acara penting kalo naik genting.. hakhak! laparnye.. nyummy! huhu =)

then.. by 6 kami dh grak trun.. sbb kejarkan nk tgok cuci d musical.. auww!~
cant wait.. gler xsbr.. beshnye! hehehhe =) serisu besh gler cuci d musical.. sapa yg xtgok sgt amat rugi.. ehehhe.. d whole story aku gelak aje memanjang.. mmg sgt happening! uuuu~

kul 1pg br habis? lor.. perut ku lapar.. singgah kg baru tuk pekena nasi lemak.. yeay! hehehhe.. siap bungkus tuk breakfast tau.. hahaha!




mlm tuh aku tdo dgn sgt nyenyak.. pg cam xleh bangun.. tp,wani & man gigih gler.. hahah! bangun nk g bukit cerakah plak.. budak2 nih mmg bercinta sakan xhingat.. penat pn xhirau dh.. hahaha.. sengal jerk! teeeet.. =p

mlm tuh wani dh grak balik kelantan.. sedih.. ku kembali keseorgn di bilik..
xpe.. angah is going back for cuti sem & of course cd korea ku akan menemaniku! yeay!~ =)
0 Responses

Post a Comment